wtorek, 20 października 2020

Podsumowanie września 2020



 

1. "Bezcenny" Zygmunt Miłoszewski, Wydawnictwo W.A.B

Wiem, że sporo osób woli ten tom od "Kwestii ceny", ale co ja poradzę, że drugi tom podobał mi się bardziej? Ta książka również jest bardzo dobra, niczego jej nie brakuje. Dobrze mi się słuchało, cała seria jest świetna i mam nadzieję, że pojawi się kolejna część, chociaż podobno na autora trzeba czekać latami. ;)

Audiobook


2. "Łowca nastolatek" Mikołaj Podolski, Wydawnictwo W.A.B

Postępowanie w przypadku "Łowcy nastolatek" to sprawa z naszego podwórka. Początkowa nieuchwytność winowajcy mimo wielu zeznań i dowodów wydaje się czymś niewiarygodnym, na miarę gangsterskiego filmu. Cieszy mnie, że w 2020 roku dziennikarstwo to jednak nie tylko tabloidy i artykuły o gwiazdach. Mikołaj Podolski realnie przyczynił się do rozpracowania grupy, która zniszczyła życie wielu młodym kobietom. Oby nagłośnienie tej sprawy zapobiegło działaniom kolejnych sprawców! KLIK

Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem


3. "Doktor Bogumił" Ałbena Grabowska, Wydawnictwo Marginesy

Już teraz wiem, że ta książka będzie w mojej "topce" tego roku. Stanowczo za mało o niej słychać, bo to nie tylko ciekawa powieść, ale też książka o historii medycyny, o emancypacji i o ludziach, którzy pragnęli zmieniać świat.KLIK

Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem


4.  "Czerwona Baśń" Wiktoria Korzeniewska, Wydawnictwo Aniversum

Nie było łatwo, ale przetrwałam! Jest dużo bardziej mrocznie, niż się spodziewałam. Bliżej tej książce do pierwotnych wersji drastycznych baśni braci Grimm niż do znanych nam bajek Disneya. Ale to właśnie w tym tkwi jej urok! KLIK

Z własnych zbiorów


5. "Cyberpunk.Odrodzenie" Andrzej Ziemiański, Wydawnictwo Akurat

Jeśli lubicie książki, w których akcja pędzi, jak w filmie i jesteście w stanie przymknąć oko na pewne rzeczy, będziecie się dobrze bawić podczas czytania:) KLIK

Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem


6. "Zobacz, co zrobiłam" Sarah Schmidt, Wydawnicto W.A.B

Zanim zaczęłam, byłam przekonana, że historia Lizzie jest fascynująca, a teraz...? Narracja jest prowadzona pierwszoosobowo, ale postaci jest wiele. Być może w wersji papierowej pojawiają się informacje, kto aktualnie opowiada. W wersji audio trudno zorientować się, kogo słuchamy. Ja pogubiłam się zupełnie. I dlatego słuchało mi się jej bardzo źle.

Audiobook


7. "Dziura" Oyvind Torseter, Wydawnictwo Format

Jak ja się cieszę, że aktualnie książki przypominają małe dzieła sztuki. Wydawcy pozwalają autorom puścić wodze fantazji, a im nie trzeba dwa razy powtarzać. Powstają szalone projekty, takie jak ten, bo czemu by nie przewiercić dziury przez sam środek książki? KLIK

Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem


 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz