piątek, 16 października 2020

Podsumowanie sierpnia 2020

 

1. "Kolory zła. Czerwień" Małgorzata Oliwia Sobczak, Biblioteka Akustyczna

Jakiś czas temu instagram oszalał na punkcie tej książki. Ja przesłuchałam i... już po tygodniu nie pamiętałam o czym była. Musiałam zerknąć na opis. Dość szybko domyśliłam się większej części zakończenia, więc nie zrobiło na mnie specjalnego wrażenia. Thriller do poczytania dla przyjemności, ale bez fajerwerków i bez wyjątkowych emocji.

Audiobook




2. "Kastor. Bez reszty" Wojtek Miłoszewski, Wydawnictwo W.A.B

Ta książka to też duża dawka nostalgii. Pamiętacie czasy bez telefonów komórkowych? Pamiętacie samochody odpalane na popych? Mój umysł przyzwyczajony do roku 2020, aż buntował się przed tą całą prowizorką przedstawionej Polski lat 90. Autor nie poprzestał na opisach przedmiotów i sytuacji. Pokusił się też o słownictwo z "epoki". Fajowska ta książka, co nie? KLIK 

Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem

 



3. "Gdziekolwiek spojrzysz" Jakub Szamałek, Wydawnictwo W.A.B

"Gdziekolwiek spojrzysz" mogłoby stanąć na półce oznaczonej science fiction, gdyby nie to, że opisane technologie są tak bliskie. To książka, która oprócz doskonałej zabawy gwarantuje nam refleksję nad naszym podejściem do współczesnego świata. Szamałek pisze książki, które się pochłania. Akcja wciąga i porywa. Zanim się zorientowałam, czytałam ostatnie strony i żałowałam, że to już koniec serii. KLIK

Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem

 

 

4. "Wojna makowa" Rebecca F. Kuang, Wydawnictwo Fabryka Słów

Długo czytałam tę książkę. Początek podobał mi się niesamowicie, wciągnęło mnie bardzo. Potem było trochę gorzej, bo zabrakło mi celu. Bohaterka działała, a mi umykało to, po co robi to, co robi. Miałam wrażenie, że autorka też nie do końca zna motywacje swojej postaci. Mimo tego, jestem ciekawa dalszej części. Na pewno kiedyś przeczytam.

Legimi


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz