niedziela, 7 kwietnia 2019

Podsumowanie marca 2019




1. "25 gramów szczęścia" Massimo Vacchetta, Antonella Tomaselli, Wydawnictwo Quello

Massimo to weterynarz, który stoi na życiowym rozdrożu. Dzień mija za dniem, a w jego życiu nie ma wystarczająco dużo radości. Niespodziewanie pewnego dnia w jego klinice pojawia się mała bezbronna istotka i świat staje na głowie. "25 gramów szczęścia" to zaledwie 200 stron, ale to wyjątkowa historia dająca nadzieję, że istnieją jeszcze na świecie ludzie przejmujący się nawet najmniejszymi istotami. Opowieść Massimo to rozbrajająca gawęda o miłości do natury i o wielkiej pasji! KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem

 

 

2. "Rzeźnik drzew" Andrzej Pilipiuk, Wydawnictwo Fabryka Słów

Opowiadania Pilipiuka to dla mnie pewniak, jeśli chodzi o coś miłego do odprężenia się! KLIK
Pożyczona

 

 

 

3. "Gaumardżos" Anna Dziewit-Meller, Marcin Meller, Wydawnictwo WAB

Gruzja to jest dla mnie kraj-zagadka. Znam ją w zasadzie tylko z powieści "Ósme życie", ale po lekturze "Gaumardżos" pomyślałam, że pewnego dnia muszę koniecznie tam pojechać! KLIK 
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 

 

 

4. "Pacjentka" Alex Michaelides, Wydawnictwo WAB

To jest historia, w której podejrzani są wszyscy, bez wyjątku. Zarówno członkowie rodziny milczącej malarki, jak i szpitalny personel. Każdy ma coś za uszami i niczyje intencje nie są jasne. Powieść trzyma w napięciu i nie pozwala się nudzić. W skrócie? Podobało mi się. Lubię historie, w których nie jestem w stanie przewidzieć zakończenia i muszę przyznać, że w tym wypadku autor wywiódł mnie w pole. Daleko jestem jednak od stanowiska, że to thriller idealny, chociaż jak na debiut, książka jest świetna! Czekam na film i kolejne powieści autora! KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem

 

 

5. "Pan Lodowego Ogrodu Tom 4" Jarosław Grzędowicz, Wydawnictwo Fabryka Słów

Wysłuchałam czterech tomów "Pana Lodowego Ogrodu" i przyznaję, że mi się podobało.Trochę muszę też ponarzekać, bo tom tomowi nierówny i o ile przy pierwszym wciągnęłam się ogromnie, to w kolejnych trochę wiało nudą. Zakończenie jednak na nowo wzbudzało emocje, więc dobrze, że się nie poddałam! KLIK
Audiobook

 

 

6. "Recepta na dobre zdrowie" dr Frederic Saldmann, Wydawnictwo Muza

Zastanawiacie się czasem, ile poradników trzeba przeczytać, żeby już wszystko wiedzieć? I który poradnik sprawi, że ta wiedza zmieni was w niezłych "ogarniaczy"? Ja czasem mam wrażenie, że nigdy się nie nauczę i zawsze będę po takie książki sięgać w nadziei, że tym razem odkryję coś, co zmieni moje życie. Potraktowałam "Receptę.." jako zbiór niebanalnych ciekawostek. Myślę, że ta książka nie do końca do mnie trafiła, bo jestem osobą, która twardo stąpa po ziemi i woli działać niż zastanawiać się nad mentalną sferą życia. Jeśli jednak przywiązujecie wagę do duchowości, ta książka będzie dla was idealna! KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 

 

 

7. "Wampir" Wojciech Chmielarz, Wydawnictwo Aleksandria

Moja pierwsza książka Wojciecha Chmielarza to "Żmijowisko". Podobało mi się ogromnie! Teraz pora nadrobić kolejne pozycje. Zaczęłam od "Wampira" i naprawdę była dobra, więc na tym nie poprzestanę! KLIK
Audiobook

 

 

8. "Człowiek, który umarł" Antti Tuomainen, Wydawnictwo Albatros

Muszę przyznać, że takiej książki jeszcze nie czytałam! Główny bohater dowiaduje się, że niedługo umrze, bo... ktoś go otruł. Ostatnim zadaniem Jaakko byłoby tylko odnalezienie mordercy, gdyby nie to, że nagle jego życie prywatne i zawodowe znacznie się komplikuje. Żona nie do końca wywiązuje się z przysięgi małżeńskiej, a firma (zajmująca się eksportowaniem grzybów) napotyka poważną konkurencję. No i radź tu sobie człowieku! 
Jeśli lubicie absurdalne historie z elementami akcji, może grozy i na pewno czarnego humoru to "Człowiek, który umarł" jest dla was! Ja bawiłam się podczas czytania świetnie i już teraz wiem, że będę sięgać po kolejne książki autora. KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 

 

 

9. "Norweski dziennik Tom 1- Ucieczka" Andrzej Pilipiuk, Wydawnictwo Fabryka Słów

Pierwszy tom nie zrobił na mnie dużego wrażenia. Według mnie to jedna z słabszych książek Pilipuka, ale nie poddaję się - zobaczymy jak będzie w kolejnych tomach!
Audiobook

 

 

10. "Szamański blues" Aneta Jadowska, Wydawnictwo Fabryka Słów

To moje odkrycie tego miesiąca! Sama sobie się dziwię, że dopiero teraz przeczytałam coś Anety Jadowskiej! Przecież na Instagramie te książki cały czas się przewijają! Ale biję się w pierś i jak najszybciej sięgam po kolejne!  KLIK
Audiobook

 

 

11. "Człowiek z lasu" Phoebe Locke, Wydawnictwo Czarna Owca

Sadie Banner znika bez śladu wkrótce po narodzinach swojej córeczki. Kiedy wraca po latach, próbuje nadrobić stracony czas, ale jej własna przeszłość nie pozwala cieszyć się z odzyskanej rodziny. Legenda o człowieku z lasu jest dla Sadie czymś więcej niż tylko baśnią. Czy postać z mitu powróci, by dokończyć to, co zaczęła lata temu? Przyznaję, że autorce udało się zbić mnie z tropu. Ilość fałszywych poszlak mnożyła się przez całą powieść, więc ostateczne rozwiązanie tajemnicy było dla mnie zaskoczeniem, chociaż podczas czytania książki tak naprawdę najważniejsza była odpowiedź na jedno szczególne pytanie: Czy legenda naprawdę ożyła? KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem 
 

 

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyniku. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    www.zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń