czwartek, 6 czerwca 2019

Podsumowanie maja 2019





1. "Cisza białego miasta" Eva Garcia Saenz de Urturi, Wydawnictwo Muza

Doskonale się bawiłam, towarzysząc Krakenowi w jego śledztwie i jestem pewna, że wy też bylibyście zadowoleni! Nie wiem, kiedy wydawnictwo planuje wydać kolejny tom trylogii, ale ja już wyczekuję! KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem

 


2. "Czas wyborów" Tracey Mathias, Wydawnictwo YA!

Nie jestem pewna, czy poleciłabym tę powieść każdemu, ale jeśli macie w domu nastolatki, to koniecznie im ją podsuńcie. Ta książka na pewno uczy empatii, wrażliwości i tego, że czasem należy wyzbyć się własnych samolubnych priorytetów, by walczyć o coś większego! KLIK 
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem

3. "Norweski Dziennik T2" Andrzej Pilipiuk, Fabryka Słów

Pozostawię tę książkę bez komentarza ;) Jestem na nie.
Audiobook

4. "Przemilczane" Joanna Ostrowska, Wydawnictwo Marginesy

Szkoda, że ta książka wygląda, jak wygląda. Temat podjęty przez autorkę jest bardzo ważny, ale sposób w jaki zostało to napisane, nie zachęca do czytania. Nie ma w tej książce żadnych emocji, suchy raport może znudzić już po kilkudziesięciu stronach.
Legimi




5. "Najgorsze dopiero nadejdzie" Robert Małecki, Wydawnictwo Czwarta Strona

To moja pierwsza książka Małeckiego, było dobrze, więc będę sięgać po kolejne!
Audiobook

6. "Malowany człowiek T2" Peter V. Brett, Wydawnictwo Fabryka Słów

Tą serią dalej jestem zachwycona i zamierzam czytać kolejne tomy!
Audiobook


7. "Kotka i Generał" Nino Haratischwili, Wydawnictwo Otwarte

Cieszę się, że mamy Nino z jej talentem i pragnieniem, by pisać o wschodniej Europie. Nie znam drugiej autorki, która potrafiłaby tak pięknie grać na emocjach. I chociaż "Kotka i generał" nie przebiła "Ósmego życia", mam nadzieję, że Nino Haratischwili ma dużo tematów w zanadrzu i że takich książek powstanie jeszcze co najmniej kilka! KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 

8. "Zupełnie normalna rodzina" M.T. Edvardsson, Wydawnictwo Znak Literanova

"Zupełnie normalna rodzina" to thriller psychologiczny, który trudno odłożyć! To książka o wielu wymiarach miłości i o granicach, które jesteśmy w stanie przekroczyć, by chronić naszych bliskich! Potraktujcie ją jako lekturę obowiązkową! ;) KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 

9. "Aparatus" Andrzej Pilipiuk, Wydawnictwo Fabryka Słów

"Norweski dziennik" mnie nie zachwycił, ale z opowiadaniami Pilipiuka zawsze się lubimy ;)
Audiobook



10. "Zbuntowany Nowy Jork" Ewa Winnicka, Wydawnictwo Znak Literanova

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego emigranci ze wszystkich krajów świata tak bardzo umiłowali sobie Amerykę, mimo tak ciężkich warunków, jakie zastawali na samym początku, to w tej książce na pewno znajdziecie odpowiedź! Ja już wiem i bardzo wam ją polecam! Uwielbiam książki, w których wiedza o minionych czasach przekazywana jest w tak łatwy w odbiorze sposób. Poza tym, po tej opowieści nabrałam ogromną ochotę, żeby nareszcie przeczytać Wielkiego Gatsby'ego! KLIK 
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 

11. "Nagranie" Małgorzata Falkowska, Wydawnictwo Kobiece

To idealna książka, jeśli chcemy sobie zrobić przerwę od cięższych klimatów. Jest niezobowiązująca i dobrze się sprawdzi jako lektura na nadchodzące wakacje!  KLIK
Przeczytana w ramach współpracy z wydawnictwem
 
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz