niedziela, 7 stycznia 2018

Podsumowanie grudnia 2017
















 

1."Łups! Świat Dysku" Terry Pratchett, Prószyński i S-ka

Kolejny tom wspaniałej serii. W Świecie Dysku jestem nieprzerwanie zakochana. Więcej TUTAJ
 
 
 
 

 

2. "Seryjne zabójczynie" Tori Telfer, Wydawnictwo Poradnia K

Tori Telfer przeprowadza nas przez historie kobiet, którym przyjaciółmi były trucizna i zapach krwi. Czujecie ten dreszczyk? Książka jest naprawdę warta przeczytania. Myślę, że zafascynuje zarówno miłośników kryminału, jak i fanów książek historycznych. Więcej TUTAJ






3. "Abel i Kain" Katarzyna Kwiatkowska, Wydawnictwo Novaeres

Kolejny z retro kryminałów z Morawskim. Ja jestem zachwycona! Trochę więcej pisałam o tym TUTAJ 





4. "Harry Potter i Czara Ognia" J. K. Rowling, Wydawnictwo Media Rodzina

Uwielbiam Pottera! Zbierałam się do tego rereadu strasznie długo, ale cieszę się, że w końcu się udało. W 2018 roku mam plan częściej sięgać po książki już kiedyś przeczytane. 



5. "Don Kichot z la Manchy" Miguel de Cervantes Saavedra

Przyznam się bez bicia, że szło mi jak krew z nosa. Miałam możliwość wysłuchania tej powieści dzięki stronie Wolne Lektury. Jeśli jeszcze nie znacie, koniecznie sprawdźcie! Niestety przygody błędnego rycerza nie były dla mnie na tyle ciekawe bym nie mogła się od nich oderwać, ale kilka dobrych miesięcy umilały mi mycie naczyń ;)
 

 





6 komentarzy:

  1. Trochę tych książek Ci się uzbierało :) Z tych książek najchętniej przeczytałabym "Abel i Kain" oraz "Seryjne zabójczynie" :) Powodzenia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie powodzenia! Obie książki o których piszesz są świetne, więc nie ma na co czekać ;)

      Usuń
  2. Dziękuję! Grudzień już dawno za nami ;) więc byle styczeń też był zaczytany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę część Harrego! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją ulubioną jest chyba Zakon feniksa, ale ostatnio widziałam czwarta część filmu i sobie pomyślałam że dużo zostało odjęte z książki. Postanowiłam sobie przypomnieć ;)

      Usuń