czwartek, 22 czerwca 2017

Posumowania maja 2017

Strasznie późno

 Strasznie późno przychodzę z tym podsumowaniem. Ale jestem! W maju dotarły do mojej biblioteczki trzy nowe książki - żadnej nie kupiłam, wszystkie dostałam: Szepty Kamieni, Całe życie oraz Zgubna Trucizna. 



W moim planie minimum na maj było 6 książek. Udało mi się przeczytać 4 z nich. Nie jest źle ;)




1. "Całe życie" Robert Seethaler, Wydawnictwo Otwarte

Mało stron i wiele treści. Jest to po prostu opowieść o jednym człowieku i jego życiu. Sprawdźcie, jak wiele bądź niewiele mogą zmienić w życiu jednego człowieka najważniejsze incydenty, które zapisały się na kartach historii świata oraz jak maleńkie tragedie i radości naszego życia nie znaczą nic na ich tle, a równocześnie przecież znaczą tak wiele. Więcej na temat Całego życia TUTAJ


 

2. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz, Wydawnictwo Filia

Rozpoczęłam w tym miesiącu przygodę z Remigiuszem Mrozem. Seria z Forstem to ta lepsza seria Mroza. Przynajmniej według mnie. Bo według całego bookstagrama jest kompletnie odwrotnie.;) Jeśli ciekawi was moje zdanie na ten temat, to zapraszam na konfrontację tej i poniższej książki.

 

3. "Kasacja" Remigiusz Mróz, Czwarta Strona

Tak jak pisałam już wyżej, obie książki pana Mroza bardzo mi się podobały, ale Ekspozycja wygrywa! Mimo tego, kontynuować będę pewnie obie.  

 

4. "Chcieć mniej. Minimalizm w praktyce" Katarzyna Kędzierska, Znak Literanova

Jeśli mielibyście przeczytać w swoim życiu tylko jedną książkę na temat minimalizmu, wybierzcie Chcieć mniej. Jest świetna i staram się to udowodnić w tej konfrontacji.



Tak wyglądał mój maj! A jak wyglądał Twój?    

2 komentarze:

  1. Chyba jesteś wyjątkiem, jeśli o chodzi o książki Mroza, bo jeszcze nie spotkałam się z osobą, której bardziej podobałaby się Ekspozycja niż Kasacja.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz kilka takich osób znalazłam! Nie jestem jedyna ;) Dla mnie w Kasacji odrobinę wieje nudą, a Ekspozycja jest jak dobre kino akcji :D

      Usuń