czwartek, 12 kwietnia 2018

Podsumowanie marca 2018



 1. "Elegia dla bidoków" J.D. Vance, Wydawnictwo Marginesy

Świetny reportaż, przy którym czujesz się jakbyś siedział w knajpie przy piwie i słuchał historii dawno niewidzianego kumpla. KLIK




 

2. "Przewodnik wędrowca" Tristan Gooley, Wydawnictwo Otwarte

Tyle wiedzy zawarte w tak ładnie wydanej książce! Dla mnie ekstra, chociaż myślę, że dużo bardziej przydałaby się ta książka komuś, kto rzeczywiście wędruje. ;)




3. "Nieodnaleziona" Remigiusz Mróz, Wydawnictwo Filia

Ależ to była świetna książka! Porwała mnie od pierwszych stron i nie mogłam się oderwać aż do ostatnich! Szokująca, momentami mrożąca krew w żyłach, przejmująca. Porusza temat przemocy domowej. Nic więcej nie powiem, sprawdźcie sami! 




4. "Kredziarz" C.J.Tudor, Wydawnictwo Czarna Owca

Dobrze się bawiłam przy tym thrillerze. Było mrocznie, zastanawiająco i tajemniczo. Liczyłam na trochę większe WOW przy zakończeniu, ale podsumowując, spędziłam miło czas szukając Kredziarza!



5. "Zbrodnia w Szkarłacie" Katarzyna Kwiatkowska, Wydawnictwo Znak

Kolejny tom z serii retro kryminałów z Janem Morawskim. Historia jak zazwyczaj nie zawiodła!




6. "Diabolika" S.J. Kincaid, Moondrive

Weszłam w posiadanie tej książki zupełnie przez przypadek. Długo zabierałam się za jej przeczytanie - bałam się, że jest kompletnie nie w moim stylu. Ale na szczęście jestem pozytywnie zaskoczona! Było super! Świetna młodzieżówka, trochę sci-fi, mieszanka wybuchowa, ale nie było żenady (a spodziewałam się!), właściwie nie mam tej książce nic do zarzucenia! 





2 komentarze: