piątek, 4 maja 2018

Podsumowanie kwietnia 2018

 


 

1. "Symbole polskiego designu", Grupa Wydawnicza Bookmark

Dla zainteresowanych designem i polską sztuką będzie to bardzo fajne podsumowanie wiedzy. Zbiór prac mniej i bardziej znanych. Twórcy, którzy zapisali się w historii polskiego designu. 




2. "Ślepy archeolog" Marta Guzowska, Wydawnictwo Marginesy

To była moja pierwsza przygoda z tą autorką, ale zdecydowanie sięgnę po więcej. Akcja powieści rozgrywa się na Krecie i jest dokładnie tak pokryta kurzem i pogrążona w promieniach słonecznych, jak można by się spodziewać. KLIK




3. "Znajdź mnie" J.S. Monroe, Wydawnictwo WAB

Historia jak z amerykańskich filmów akcji! Dużo się dzieje, każdy kolejny zwrot akcji jest coraz bardziej absurdalny, ale czytało mi się świetnie! KLIK



4. "Prawdodziejka" Susan Dennard, Wydawnictwo Sine Qua Non

Nie wiem nawet co powiedzieć. To, że tej książce brakuje logiki to jedno, ale czasem miałam wrażenie jakby w moim wydaniu brakowało kartek. Autorka postanowiła wrzucić do jednego worka mnóstwo wydarzeń, nazw i imion, potem to wszystko zamieszać, wysypać i zobaczyć co wyjdzie. Niczego nie tłumaczy, czytelnik ma brać wszystko za pewnik i tyle. Co chwilę miałam w głowie: DLACZEGO? I ani razu nie uzyskałam odpowiedzi. Do tej pory właściwie nie wiem o co chodziło.



 

5. "Wybranka Bogów 5 Przeprawa" Jane Mysen

Wikingowie, bogowie, itd ;) Przerywnik między grubszymi książkami. 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz