sobota, 19 stycznia 2019

Subiektywny wybór najlepszych książek - 2018

W 2018 roku wybrałam 11 książek, które sprawiły mi najwięcej radości i które najwięcej mnie nauczyły. Mój wybór jest całkowicie subiektywny, a kolejność wynika z chronologii czytania. Wszystkie z nich serdecznie polecam! Dajcie znać, czy udało wam się którąś z nich przeczytać!

 



1. "Włam się do mózgu" Radek Kotarski, Altenberg 

2. "Życie pasterza" James Rebanks, Wydawnictwo Znak Literanova

3. "Błoto" Hillary Jordan, Wydawnictwo Otwarte

4. "Żmijowisko" Wojciech Chmielarz, Wydawnictwo Marginesy

5. "O drzewach, które wybrały Tatry" Tomasz Skrzydłowski, Beata Słama, Tatrzański Park Narodowy

6. "Ferma Blond" Piotr Adamczyk, Wydawnictwo Agora 

7. "Czyste mięso" Paul Shapiro, Wydawnictwo Marginesy

8."Lab Girl" Hope Jahren, Wydawnictwo Kobiece

9. "Dinozaurium" Lily Murray, Chris Wormell, Wydawnictwo Dwie Siostry

10."Era dinozaurów" Steve Brusatte, Znak Horyzont

11."Cokolwiek wybierzesz" Jakub Szamałek, Wydawnictwo WAB


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz