niedziela, 11 marca 2018

Subiektywnie 10 najlepszych ksiażek przeczytanych w 2018

"Historia pszczół" Maja Lunde, Wydawnictwo Literackie

 


"Adept" Adam Przechrzta, Fabryka Słów

 

 

"Chcieć mniej" Katarzyna Kędzierska, Wydawnictwo Znak Literanova

 

 

"Sekretne życie drzew" Peter Wohlleben, Wydawnictwo Otwarte

 



"Pan raczy żartować, panie Feynman" Richard P.Feynman, Wydawnictwo Znak


"Opowieść podręcznej" Margaret Atwood, Wydawnictwo Wielka Litera 

 

"Operacja Dzień Wskrzeszenia" Andrzej Pilipiuk, Fabryka słów

 

"Ósme życie" Nino Haratischwili, Wydawnictwo Otwarte

 


"Wróbelek z kości" Zana Fraillon, Wydawnictwo Poradnia K




"Seryjne zabójczynie" Tori Telfer, Wydawnictwo Poradnia K

 

 

 

 

6 komentarzy:

  1. Nic jeszcze nie czytałam z Twojego zestawienia, ale kilka pozycji mam w planach. ;)
    Pozdrawiam. :**

    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie! Nic jeszcze z tych książek nie czytałam, ale kilka mam na liście i mam nadzieję niedługo nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które są na twojej liście? ;)

      Usuń
    2. "Opowieść podręcznej", "Seryjne zabójczynie" i "Ósme życie" :)

      Usuń
    3. Wszystkie trzy świetne! Nie wiem od której najlepiej zacząć ;)

      Usuń