wtorek, 23 października 2018

Książkowe komeraże #46 Obsesja

"Obsesja" Katarzyna Berenika Miszczuk, Wydawnictwo WAB

To już któraś moja książka pani Miszczuk i muszę wam powiedzieć, że lubię je. Są idealne do wypoczynku, przyjemne historie, szybko się je czyta, pozwalają odpocząć głowie. Jestem pewna, że to nie będzie ostatnia!





W Obsesji poznajemy młodą lekarkę psychiatrii Joannę Skoczek. Główna bohaterka ma skłonność do pakowania się w kłopotliwe sytuacje. Niedawny zawód miłosny sprawia, że na każdego nowego absztyfikanta patrzy krzywym okiem, a praca zmianowa w szpitalu konkretnie ogranicza jej życie towarzyskie. I wszystko toczyłoby się swoim nudnym torem, gdyby nie intrygujący liścik wrzucony do jej szafki. Oczywiście jak w każdym kryminale pojawia się też trup, albo i dwa. 

Jest zabawnie, prosto i zaskakująco!  Moje typy się nie sprawdziły, mordercą okazała się zupełnie inna postać, niż zakładałam, ale to świetnie! Takie książki chcę czytać! Autorka niejednokrotnie wyprowadziła mnie w pole.

Dodatkowo Katarzyna Miszczuk, sama również będąca lekarką, wprowadza nas w szpitalny świat. Rzuca ciekawostkami i pozwala nam poznać działanie tego przedziwnego organizmu. Dla mnie to była wartość dodana tej książki — poznać od tej drugiej strony środowisko lekarzy.



Skoro Joanna Skoczek uporała się już z Obsesją, pora zabrać się za Paranoję! Drugi tom już czeka u mnie na półce!



Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz