niedziela, 7 kwietnia 2019

Przeczytaj i podaj dalej VII - Wielka Wymiana Książkowa kwiecień 2019


Przeczytaj i podaj dalej

W Wielkiej Wymianie Książkowe biorę udział już po raz trzeci! Zawsze byłam bardzo zadowolona i liczę na świetne zdobycze w tym roku! Zaglądnijcie do organizatorek Save the Magic Moments oraz Socjopatka! Grafiki przygotowała Yummymummyideas

 


Ogólne zasady Wielkiej Wymiany Książkowej:
Akcja trwa od 7 do 14 kwietnia 2019 r.
Udział w akcji może wziąć każdy - nie tylko bloger!
Książkami się wymieniamy, nie sprzedajemy!
Wymiana odbywa się bezkosztowo - ponosisz jedynie koszty przesyłki!
Warto zajrzeć do pomysłodawczyń wymiany - tam dowiecie się więcej! KLIK i KLIK
Oznaczamy akcję #przeczytajipodajdalej7






Moja lista:

1. "Klątwa Popielidów" Stanisław Stabryła, Bertelsmann Media, stan bdb, nigdy nieczytana

 

 

2. "Więzy krwi" Nora Roberts, Świat Książki, stan bdb, nigdy nie czytana

 

 

3. "Piękne życie" Shauna Niequist, Znak, stan bdb, przeczytana raz WYMIENIONA ZA "Polyannę" z makehappylife


 

4. "Piąta góra" Paulo Coelho, Drzewo Babel, stan db+, przeczytana raz


 

 

5. "Antipolis" Tomasz Fijałkowski, Czwarta Strona, stan db+


 

 

6. "Gniazdo" Cynthia D'Aprix, Znak Literanova, stan bdb, przeczytana raz

 

 

7. "Morderstwo Tutanchamona" Bob Brier, Bertelsmann Media, stan bdb, nigdy nieczytana

 

 

8. "Recepta na dobre zdrowie" Dr Frederic Saldmann, Muza, stan bdb, przeczytana raz WYMIENIONA za "Baronówna"

 

 

9. "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" J.K.Rowling, Media Rodzina, stan db+ WYMIENIONA za "Czarną Madonnę"

 

 

10. "Noc na bagnach Luizjany" Nora Roberts, Świat Książki, stan bdb, nigdy nieczytana

 

 

11. "Kołonotatnik z bohaterem " Malgorzata Halber, Znak litera nova, stan db WYMIENIONA za "Hubala" z booksmylove

 

 

 

 

 

 

 

 





 

9 komentarzy:

  1. Hej :) coś za Gniazdo i Harrego Pottera? (Jezeli tak, daj znać w moim wątku na FB)

    Moje książki https://m.facebook.com/events/335309627328551?view=permalink&id=347948176064696

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś u mnie za Pelopidów
    https://neavecreations.com/2019/04/wwk7/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,dawałam znać chyba na insta, że niestety nic nie znalazłam

      Usuń
  3. Coś od mnie za ,,Gniazdo"? :) Dobrej wymiany :)

    OdpowiedzUsuń